Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

ΘΑ ΕΡΘΩ ΕΡΩΤΑ ΜΟΥ

Θα έρθω έρωτά μου θα το δείς
με τον αγέρα με τις στάλες τις βροχής
μην ξαφνιαστεις μπροστά σου σαν με δείς
θα σου φέρω την χαρά της ζωής
θα έρθω έρωτά μου και μην ξαφνιαστείς.

Θα έρθω έρωτά μου θα το δείς
μπορεί και με του ήλιου τις αχτίδες
πραγματικότητα στις δικές σου ελπίδες
θα έρθω με τους δικούς μου νόμους
προσπερνώντας αστυνόμους και παγίδες.

Θα έρθω έρωτά μου θα το δείς
και αν δω να είσαι ευτυχισμένη
και να χαίρεσαι της ζωής την ομορφιά
θα φύγω γλυκιά μου αγαπημένη
θα έρθω και θα φύγω λατρεμένη μου καρδιά.

Θα έρθω έρωτά μου θα το δείς
κι αν δω δυστυχισμένη να ζείς
φωτιά σε παρα – νόμους κι αστυνόμους
όσοι σου χαλάσαν την ευτυχία της ζωής
θα δικαστούν απο αντρίκιους νόμους.

Θα έρθω έρωτά μου θα το δείς
με τον ήλιο, τον αγέρα, με τις στάλες τις βροχής
δεν λέει ψέμματα ποτέ ένας ποιητής
σου έχω δώσει τον λόγο της τιμής
θα έρθω έρωτά μου θα το δείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου